#1 Skrevet November 7, 2017 (endret) Ønsker og kjøpe oljefilterhus med uttak for oljekjøler, ta kontakt om du har en og selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2017 Jeg har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2017 Kva svinghjul er det ? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2017 Et eller annet enkeltmasse. Ingen delenummer på det, men det har stått i en B3 Coupe med AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2017 Kan du ta flere bilde av det ? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2017 Jeg har fått tak i, men ellers takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2017 Kan du ta flere bilde av det ? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Det kan jeg fikse, men får det ikke til før neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2017 Flere bilder lagt til her: https://forum.vacn.no/showthread.php?279380-7A-kammer-og-diverse-20VT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...