A6 C5 Allroad - Bygge om til coilovers?

Anbefalte innlegg

God dag!

 

Har kjøpt min søsters gamle A6 Allroad, og selvfølgelig lider denne av samme sykdommer som resten. Dog er dette en manuell, hvor kammene er blitt byttet - så jeg bestemte meg for å slå til, til tross for alle barnesykdommene.

 

Men det er ingen hemmelighet at disse har mye trøbbel med luftfjæringa, og min er inget unntak. Belgene lekker, har feilkode i display og når jeg senker den i bunn vil den kun senkes på venstre side. Men det er likegyldig, da jeg skal ha den på coilovere - så! Noen som har erfaring med å bygge om til "vanlige" coilovere? Tenker da selvfølgelig at jeg skal ha på justerbart senkesett, og aller helst mulig å godkjenne.

 

Spørsmålet er derfor om noen har erfaring med dette? Får jeg godkjent coilovere fra "vanlig" A6 Avant Quattro for eksempel?

Eventuelt, kommer jeg gjennom kontroll med originalt understell fra en "vanlig" A6 Quattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har solgt TA coilovers som ble godkjent i vognkort. Det som er viktig er typebetegnelsen som står i dørkarmen din også står i TUV papirene. Du trenger nye lager bak, disse fåes enten brukt eller nytt, og da kun som originalvare. Fremme mener jeg alutrekanten kan modifiseres eller byttes til en med "vanlige" fjærer. Bilen blir lav iforhold til hva en allroad normalt er.

 

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.