#1 Skrevet November 11, 2017 (endret) 🤶 Kom og bli med på lokallagets julesamling. [emoji318] Felles cruising til Er-an for sosial hygge og god mat. Påmeldingsfrist: 26.novmber. Om du melder deg på for fleire, gi oss beskjed. [emoji6] Meir info kommer. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2017 Minner om påmeldingsfrist førstkommende søndag, 26.november. Kom og bli med.[emoji6] Meir informasjon ligg på Facebook arrangementet til lokallaget. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2017 Takker alle som stilte på julesamlingen i dag.[emoji6][emoji108] 17 stk stilte og hadde ei hyggelig stund ilag [emoji16] Har du bilder, del gjerne [emoji108] God Jul[emoji319][emoji1392] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2017 Flott initativ. Takk for fine bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...