#1 Skrevet November 12, 2017 Hei. Må bare spørre litt om råd. Har en t5 1,9 TDi 07’mod. Så har hatt litt problem med nå for å finne problemet. Jeg opplevde at når jeg kjørte å fikk pålast så følte jeg nesten at den «hoppet» over noen ledd. I drivverket. Trodde først det var drivakselen så tullet med meg. Men den var 100%. Monterte sammen igjen å test kjørte. Da ble den plutseligt verre å lager masse lyd å hopper veldigt under bevegelse. Tenker selv at kassen er ødelagt. Men den er som ny å skifte gir på. Men litt problemer med å fri den ut. Etter bevegelse. Når jeg tar helt inn klutsjen så slutter den å lage lyd. Så ønsker noen tips på hva det kan være før jeg bretter helt opp ermene. Har lest litt om dette svinghjulet kan det være en feil? Samtidige så gåen klutsj med utløserlager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2017 https://forum.vacn.no/showthread.php?289307-VW-Transporter-T5-Prosjekt-quot-The-Hulk-quot Står noe i denne tråden om problemer med drivverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2017 Tennene på indre drivledd rusta/utslitt vanlig problem vist nok uten at Møller nok kjenner til det må nok bytte både indre ledd og tappene på kassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2017 Tennene på indre drivledd rusta/utslitt vanlig problem vist nok uten at Møller nok kjenner til det må nok bytte både indre ledd og tappene på kassen. Ang. kjente feil som møller ikke vet om,det har jeg vært borti mange ganger, det kan ikke gå an at de ikke vet om mange av de. Et kjapt søk på google så flommer det over av treff bestandig[emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2017 Ang. kjente feil som møller ikke vet om,det har jeg vært borti mange ganger, det kan ikke gå an at de ikke vet om mange av de.Et kjapt søk på google så flommer det over av treff bestandig[emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Vært borti det flere ganger. Det er rett og slett frekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...