#1 Skrevet November 15, 2017 Varmeapparatet mitt lar seg ikke justere noe særlig... Tenkte å spørre om erfaringer her, før jeg river opp noe. Når jeg vrir med klokken, kommer jeg til et punkt hvor det låser seg. Gir jeg makt, knekker den over. Når jeg vrir mot klokka, skjer nesten det samme. Kommer til et punkt, så blir det tregt, men det klikker lettere over. Så går det videre, til det igjen blir tregt, og knekker over. Noen som kan forklare hva som har skjedd? Må jeg ut med hele varmeregisteret, eller klarer jeg å fikse dette uten for mye demontering? Er det forresten stor jobb å komme til eller demontere varmeregisteret? mvh Stig Sarre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2017 Ikke helt utenkelig at wire er defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2017 Akurat det samme på min men på min virker vifta og kun av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...