#1 Skrevet November 15, 2017 Sku så veldig gjerne hatt kloa i 2stk s4/s6 c4 nav,hvis noen har slikt liggende å slenge.. tar jeg ikke helt feil er dem vel like foran og bak..? snakker her om hp2,ikke UFO.. Skal kvitte meg med UFO bremser,og har hp2 calippere fra s6 og xtra bein,men mangler altså nav så offset på skive kaliper blir riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2017 Kan sjekke om jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2017 Kan sjekke om jeg har Takknemlig om du gidder å sjekke,og fabelaktig om du har! begynner å bli litt små lei,har nå håndfila UFO’ne rette.. så dobbelt når jeg bremsa.. relativt nye ufos og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2017 Da ordnet det seg med nav.. Geir hadde 2 liggende jeg var så heldig å få kunne kjøpe. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...