#1 Skrevet November 17, 2017 Som overskrift sier, tenker å bytte olje og filter nå i helga. Men før jeg kom så langt med å tømme olja så klarte jeg ikke finne påfyllingshølet🤪 noen som har en how to på dette? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2017 Det er vel 2 plugger ved siden av hverandre Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2017 Ser ut som den idiot bilen trenger et adapter som skrus inn i tappeplugg hullet og vcds til å lese av temperatur på olja. Noen som vet hvilken jeg trenger? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2017 du kjøper bare hele settet. ligger bøtter og spann på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2017 Tenkte å handle et sett ja, men hvilken passer til min bil? Viktig i forhold til rett oljemengde. Noen som kanskje har orginal nummeret fra Audi på det verktøyet? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...