#1 Skrevet November 18, 2017 Hei, Da dattera vår snart skal starte i barnehagen og for å få logostikken til å gå opp så må vi få satt inn bakseter i vår Touran. Er det noen ut ifra å se på bildene under svare på om jeg har alle delene? Er det noen på østlandet som har erfaring og tar på seg å sette inn setene mot betaling? Jeg holder til i Lier ved Drammen Vi kan kan stå i min garasje om ønskelig, jeg har alt nødvendig verktøy. Ønsker bare at det skal gå så greit som mulig. https://drive.google.com/open?id=1XJo1GJ6QgP-J8TxCo9NwvjSn3Hhcl4-V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2017 Strengt tatt trenger du ingen av de delene der for å sette inn setene. Stort sett pyntedeksler og stag til å holde oppe setene dersom du slår dem sammen og vipper de frem. Du burde se ankerfestene i gulvet og klikke dette rett på plass om du ikke er så nøye på det. Eneste jobb er midtselen; den har Møller dessverre fjernet og det er litt stress å få den på plass igjen under taktrekket. Alternativt setter du inn bare to seter (de med Isofix) og ev kjøper kjøleboksen på finn til 500,- så har du en fin 4 seters familie og feriebil med kranglebuffer bak om dere planlegger to barn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2017 Strengt tatt trenger du ingen av de delene der for å sette inn setene. Stort sett pyntedeksler og stag til å holde oppe setene dersom du slår dem sammen og vipper de frem. Du burde se ankerfestene i gulvet og klikke dette rett på plass om du ikke er så nøye på det. Eneste jobb er midtselen; den har Møller dessverre fjernet og det er litt stress å få den på plass igjen under taktrekket. Alternativt setter du inn bare to seter (de med Isofix) og ev kjøper kjøleboksen på finn til 500,- så har du en fin 4 seters familie og feriebil med kranglebuffer bak om dere planlegger to barn.. Takk for tipsene! Ingen på Østlandet som har gjort dette før som er interessert i en liten jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2017 Hei, Da er setene straks inne, men jeg har noen deler til overs. Er det noen som vet hvor disse delene skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...