#1 Skrevet November 19, 2017 Hei, Skroter en svart 91 Audi 80Q med delte fjærbein. Motor, diff,fjærbein foran ikke til salgs. Karosseriet er ikke salgbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2017 Hei! Har du denne som du kan selge til meg? Skal i en 90 Quattro B3 men tror det er samme type i din. Er i tilfelle interessert i hele stykket og ikke bare bryteren. Mvh Ola j Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2017 Finnes ja 400,-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2017 Funker lysene i den? Byr deg 300 for hele settet i tilfelle. Og porto selvfølgelig [emoji106] Ok? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2017 Hvilken bakdiff står det i? 4.11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2017 Selger dere drivaksler foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2017 Funker lysene i den? Byr deg 300 for hele settet i tilfelle. Og porto selvfølgelig [emoji106] Ok? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Jupp! Skal se på bilen denne uka, gir deg tilbakemelding Hvilken bakdiff står det i? 4.11? Rar utveksling, er 4,55 på denne. Men som nevnt i første post er ikke diffen til salgs Selger dere drivaksler foran? Jupp! Bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2017 Hvilken motor har stått i bil orginalt? Er det 100mm flenser inne mot kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2017 Sendt pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2017 Skulle hatt panser, begge frontlyktene samt speilene. Er frontruta pen og fri for steinsprang, kan jeg by 500 for alt om du sender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2017 Skulle hatt panser, begge frontlyktene samt speilene. Er frontruta pen og fri for steinsprang, kan jeg by 500 for alt om du sender Den er god vetdu Kom å ta det du vil ha av nevnte deler til kr 0 Tilstand: brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2017 Hvilken motor har stått i bil orginalt? Er det 100mm flenser inne mot kasse? 100mm flenser ja, målte idag Funker lysene i den? Byr deg 300 for hele settet i tilfelle. Og porto selvfølgelig [emoji106] Ok? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Den har en del merker og hakk fortsatt interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2017 100mm flenser ja, målte idag Den har en del merker og hakk fortsatt interessert? Pm [emoji106] Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 26, 2017 Vrakes? Men vraka ikke du denne tidligere i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2017 Vrakes? Men vraka ikke du denne tidligere i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 26, 2017 Tuning gayden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2017 Bilen kjøres på skroten på tirsdag, siste sjangs for å få deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2017 den diff knappen, er den solgt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 3, 2017 den diff knappen, er den solgt eller? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2017 Jepp Okok, takker for svar Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...