#1 Skrevet November 22, 2017 Hei, Omsider kommer filmen fra hovedtreffet i Juni. Har vært mye å gjøre på diverse fronter i sommer og høst, så beklager at filmen kommer nesten oppå vintertreffet But here goes! Håper den faller i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2017 Gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2017 P-R-O-D-U-C-T-I-O-N VALUE! Snasent Aksnes!! I love it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2017 Herligt, nå gleder eg meg enda mer te våler! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2017 Meeeget oppegående! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2017 Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2017 Veldig bra!!![emoji106][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2017 Utrolig kult!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2017 TUSEN takk!!! Veldig gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2017 Veldig bra film, kjekt å se tilbake på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2017 Knall Julian:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2017 Herlig! Kjente en begynner å glede seg ordentlig til våler nå ja!! Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2017 Jeg kan samarbeide med deg med filming neste år! [emoji4] Da hovedsaklig fra banekjøring. Har et Canon 80D jeg bruker til å ta bilder som også fungerer knallbra til filming. Skal du lage noe Film fra vurrusjøen, Julian? [emoji4] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2017 Skal du lage noe Film fra vurrusjøen, Julian? [emoji4] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Klart han skal. Han viste jo sistgang at han gjør alt for bra video. Om det så er opp ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 29, 2017 Jeg kan samarbeide med deg med filming neste år! [emoji4] Da hovedsaklig fra banekjøring. Har et Canon 80D jeg bruker til å ta bilder som også fungerer knallbra til filming. Skal du lage noe Film fra vurrusjøen, Julian? [emoji4] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Skal lage film der ja Sålenge du klarer 60fps i 1080 så tar jeg gjerne imot materiale! Måtte filme 720p på Våler, det skjer nok ikke igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 29, 2017 Veldig bra! Liker det Synes at lange onboard-klipp burde ha sin egen film, men ellers var dette en topp produksjon. Sykt kult med litt høy FPS slow-motion inn imellom Fungerte veldig fint med koordineringen av filming i år! Det var merkbart større moment for å få filmet fra alle vinkler og situasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...