#1 Skrevet November 26, 2017 Hei. Jeg har en Touareg v10tdi med feil på dyse ) 18077Valve for Pump-Jet: Cylinder4 (N243) Electrical Malfunction 16688 Cylinder 4 Misfire Detected Noen som har vert borti tilsvarende på disse bilene..? Mye jobb og nøste opp i? Møller skulle ha 20800kr for 2timer jobb inkl bytte av dyse.. følte det var litt dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2017 Nå kjenner ikke jeg til V10'n, men er jo en kjent sak at på 1,9tdi pd så kan en få trøbbel med ledningsnettet til dysene. Ville ihvertfall fått sjekket dette før eventuelt dysebytte. Utifra 18077Valve for Pump-Jetså tolker jeg det slik at det er en pumpedyse-motor? Og da mye mulig at mye er likt som på 1,9tdi pd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2017 hadde eksakt samme feilkode på 1,9 og der var det ledningsnett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2017 V10tdi er vell 2 stk 174hk R5 motorer i V så det meste er vell likt den. Dysefeil er ikke ukjent, feil i el-nett eller dyse er normalt. Ohm dyse for å se om det er den og sjekk kontakten til dysa evt Ohm el-nettet fra dysa til neste koblingspunkt og evt frem til utgang på Ecu :-) El nett til T5 5 sylindrer koster 100£ på Darkside og 5 race dyser 50% større koster 1000£. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2017 Hør med Minges i Trøgstad. De tar vel ca 4000,- pr dyse:-) http://www.minges.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...