Anbefalte innlegg

Da er disse på vei fra tyskland, gleder meg...

12_1_sbol.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett litt på sånne nøkler, hva ble prisen totalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dyrere en regnet med, men fortsatt billig 61 euro, inklusive 11 i frakt...

ikke så dyr "stasj" det... :jegtarn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært litt opp før dette.. Men finnes det noen ok løsning for Audi-eiere? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å dele hemmeligheten med oss? Eller, hvor fant du disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne nå i farta, fant mange flere forrige gang...

Univeral-kit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne nå i farta, fant mange flere forrige gang...

Univeral-kit

Kikka litt fort første gangen gitt..

Er først og fremst ute etter sånn folde-nøkkel, gjerne som fungerer med sentrallåsen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som forstod hvordan en skulle sette inn sin egen nøkkel?

tysken min er ikke særlig god og oversettingsidene er så som så

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mine idag!! wow som jeg gledet meg!

når jeg åpnet pakken fikk jeg se 2 nøkler en mottaker, og koblingskjema og en ledningspakke pluss noen strøm-stjelere, alt fulgte med... bra! Nøklene i seg selv virket noe "billige" men hadde helt fin finish og god kvalitet. det følger med emner slik at du bare kan dra til nærmeste sted som kopierer, og kopiere din opprinnelige nøkkel. MEN, dette emnet var feil.

Dro allikevel til byen for å kopiere nøkkelen, bare med et (2) emne fra deres beholdning. Tilpasset denne når jeg kom hjem, slik at den passet der det andre ubrukelige emnet hadde stått! FERDIG! tok meg en time, inkl kjøreturen...

Link til tilpassings veiledning: på Pocketrocket.ca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe jeg kan få til med mine Audi nøkler også? Har jo orginal sentrallås og ettermontert alarm..

Har også den "nye" typen nøkler, men er det ikke noe startsperre og noe greier som ligger inne i den saken nøkkelen er festa i a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå til nesten alle typer biler... ihverfall til audi uten start-sperre... hva menes med nye typen nøkkel? uansett så skal den gamle nøkkelen din tilpasses denne nye saken... men hvordan det er med alarmen er jeg noe usikker på, forsker fortsatt på dette til min bil. det står ikke noe om det i annonsen på ebay eller noe, men den har 2 ubrukte kontakter, den en gir +12v i 2,5sek etter knapptrykk, den andre gir -12v i 2,5sek etter knapptrykk... prøver å få greie på om defaen kan skjønne noe av disse signalene.

det blinker også i blinklysene når du låser bilen med disse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tidligere idag at streetdesign.no har disse kittene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm oki.. jeg har den brede nøkkelen (firkanta). Ikke den med tagger i kantene, men med ett spor på midten..

Jeg har jo en egen Defa alarm som er kobla sammen med sentrallåsen. hadde vært stilig å fått slik nøkkel som enda nyere Audier har, med flip-opp nøkkel.. :)

Må bare finne ut om alt kan kobles om den nøkkelen eller ikke, men når jeg tenker etter så tror jeg at jeg har startsperre og da går det vel ikke alikevel :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med her....

Kjøte akkurat et sett til min audi S2 fra ebay , kom på totalt 41,60 Euro, ikke værst inkl frakt..

gleder meg nå ja .... og håper den kan kobles opp mot defa alarm , da blir dette perfekt : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.