#1 Skrevet November 28, 2017 Hei, vurderer å selge min S8 d2, Evt bytte i leketøy eller norsk reg. Bil Var å hentet s8’n i Sverige for en stund siden med tanke om å bruke motor og girkasse i banebilen, men når jeg var i Sverige for å hente den så ble jeg veldig usikker.. for bilen så jo 99% strøken ut.. litt småtteri er det, en liten bulk i høyre framdør og noen små striper, liten sprekk i Kjøleveskebeholder og soltaket fungerer ikke helt som det skal.. Prisantydning 75.000 Bilen er Orginalt en av få med manuell ! Motor virker frisk å rask, går bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2017 Noen som aner hva det vil koster å få skilt på denne? Er generelt skeptisk til automat, så denne var stilig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2017 Etter kalkulator på nettet så blir det ca 65.000,- så med bil pluss engangsavgift så får du den billigste s8’n.. ligg en tilsvarende på Finn til 170.000,- Prisen på bilen kan diskuteres litt ved hurtig avgjørelse, ellers blir det delebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2017 Tok inn min S8 manuell på alternativ beregning - betalte 87000 først, og fikk igjen ganske passe, så rundt 40000 for skilt er mer reelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2017 Kjøpte du bilen av en i örnskjöldsvik ? Regnet sånn ca det samme på alternativ i dag jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2017 Lysten er stor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2017 Kjøpte du bilen av en i örnskjöldsvik ? Regnet sånn ca det samme på alternativ i dag jeg og Ja:) fikk melding fra ham om jeg ville den sølv der og [emoji28] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2017 Åjaa ser du har en 80 avant med v8? Er den grønn og ribba innvendig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2017 Åjaa ser du har en 80 avant med v8? Er den grønn og ribba innvendig ? Det stemmer , litt vel mye ribba egentlig [emoji28] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2017 Gammle min regne æ med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2017 Du har ikke akslingene fremme liggende tilfeldigvis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2017 Grom bil! Denne burde virkelig få noen år til langs veien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2017 Nei.. det tror jeg ikke.. har mye deler fra den bilen lignende men, eller er nesten en v8 i deler - - - Updated - - - Ja.. syns det blir litt dumt å plukke deler av den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2018 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 1, 2018 Solgt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...