#1 Skrevet November 28, 2017 Noen som har et takstativ til en Golf 7 GTE til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2017 Jeg har et liggende. Brukt en gang, med sykkelholder, alt fra Thule, kjøpt nytt hos Bilxtra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2017 Jeg har et liggende. Brukt en gang, med sykkelholder, alt fra Thule, kjøpt nytt hos Bilxtra. Så dyrt ut, trenger i utgangspunktet et helt enkelt stativ så jeg får montert skiboksen. Hva forlanger du for stativet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2017 Da er det nok enklest å kjøpe et stativ som er tilpasset takboksen din. Dette er ikke beregnet for takbokser, men annet tilbehør fra Thule som sykkelstativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2017 Da er det nok enklest å kjøpe et stativ som er tilpasset takboksen din.Dette er ikke beregnet for takbokser, men annet tilbehør fra Thule som sykkelstativ. Det er nok vanlig Thule jeg trenger og ønsker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...