#1 Skrevet November 30, 2017 Hei. Jeg er veldig i tenkeboksen på om jeg skal oppdatere familietanksen med ny EA 189 programvare eller ikke. Siden bilen også har krever ny adblue innen 800km begynner det å haste litt. Råd og meninger mottas. Hilsen Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2017 Spør deg ett spm; hvilke fordeler har EA189 for deg og bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2017 Får man ikke en kopp med VW merke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2017 Etter min erfaring er ikke Sharan oppdateringen fullkommen og har endel feil hit vibrasjon i motoren etterpå (egr) veit det ventes på en oppdatering av denne programvaren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2017 Ja hvorfor gidde fikse noe som ikke er ødelagt? Adblue forbruket øker forresten etter nedgraderingen av SW. Regninga får du. - - - Updated - - - Ja hvorfor gidde fikse noe som ikke er ødelagt? Adblue forbruket øker forresten etter nedgraderingen av SW. Regninga får du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...