#1 Skrevet Desember 1, 2017 Setevarmer funker ikke på sjåførsiden.Er det noen kobling under sete som ev kan ha hoppet av? Eller er det sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2017 brudd i varmematta? ofte så ryker disse da folk skal strekke seg inn i bilen etter noe å så setter kneet i setet. det du kan gjøre er å bruke et multimeter å måle på varme-elementet. måle om det er kontinuitet eller om det er en åpen krets 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2017 brudd i varmematta? ofte så ryker disse da folk skal strekke seg inn i bilen etter noe å så setter kneet i setet. det du kan gjøre er å bruke et multimeter å måle på varme-elementet. måle om det er kontinuitet eller om det er en åpen krets Virker som det er null varme i både rygg og setebunn.Multimeter har jeg ikke dessverre. Nå har jeg vært veldig påpasselig med det å unngå kneeing i setet,både når jeg vasker og alt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...