#1 Skrevet Desember 6, 2017 (endret) Hei. Har en mk2 Golf country og/eller en 66 boble jeg vurderer å bytte bort mot en mk1 golf eller noe i samme sjanger. Kan også selges. - 90 modell Golf country eu ok ut april 2018, neste eu kontroll skal ikke være noe stor sak da det ble byttet ut en god del deler sist kontroll tidligere i år. (Ser for meg pris ca 30000-35000kr) - 66 modell boble eu ok ut august 2018, skal heller ikke være noe stor sak ny eu kontroll. Takstativ/koffert stativ følger ikke med. (Ser for meg pris ca 25000kr) Legger ut et par bilder for anledningen. For flere spørsmål og bilder send meg en pm. Bilene står ca 3 mil fra Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2017 Da er begge bilene byttet bort! [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2017 I hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2017 I hva da? 58 boble [emoji41] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2017 Da venter vi bare på tråden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2017 Da venter vi bare på tråden da Hehe, får prøve å oppdatere litt i tråden min da [emoji6] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...