#1 Skrevet Desember 7, 2017 Fortsetter å mase jeg.. Har denne feilmeldingen, tips? Hvor bør jeg begynne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2017 Den som maser får svar.. men hva slags bil er det snakk om? Sånn generelt ville jeg sjekka for vakuum/trykk lekkasje og MAF.. kansje tilogmed dyser,og O ringer rundt de,f,eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2017 Hehe.. det kan jo være greit å få med, det er 2001 S3. Etter sletting av feilkode er bilen i bra form igjen en dag eller to for så å komme tilbake, det skjer ikke under kjøring men på tomgang. Kan ikke se noen form for lekkasje rundt dyser, skal da ut og rense lmm med bremserens i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2017 Jeg hadde samme feil når jeg hadde en liten lekkasje på slangen som gikk til turbotrykksmeteret mitt. Riktignok på en nyere S3 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...