#1 Skrevet Desember 7, 2017 (endret) Har en golf mk4 som skal hugges. Komplett highline bil, sort. 1.6 motor. Alt er tilsalgs utenom alle karosserideler foran + viskermekanisme foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2017 Flex rør? Hvilken motor kode? Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2017 Spoileren på luka? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2017 Er spoiler ja, inkl bakluke på. Bud Tenker du på kat. med flexirør Hans? Er du ute etter kun flexi så tipper jeg evt frakt blir 5x av hva ett slikt koster løst på biltema. Pleier og sveise inn ny flexdel isteden, mye bedre det Motorkode: AKL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2017 Hører det putrer under på mamma sin Bora, får ta en kikk først Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...