#1 Skrevet Desember 9, 2017 Drivaksler til Golf 1 selges. Høyre og venstre. 90mm drivledd. Ytre drivknute følger med på begge to. (Drivledd og drivknute bør byttes på begge akslene. ) 2 sett finnes - Må hentes 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2017 Ikke mulighet for å sende ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2017 Ikke mulighet for å sende ?? Kan sikkert, men det er ganske tunge greier så jeg er usikker på om det lønner seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2017 Er det ikke 200kr å no smått intill 25kg ?? Med posten. Burde vel holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2017 https://www.posten.no/sende/pakke/over-2-kg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2017 Kan vi ta opp tråden med sending på nyåret? Tror ikke jeg orker å reise på posten mer enn jeg må nå i førjulstida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2017 Er helt i orden, travelt her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...