#1 Skrevet Desember 11, 2017 Leter etter en DIY på Skoda Superb B6 3t 2011, skal bytte xenonpærene. Er det noen som kan hjelpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2017 Lett å komme til. Bare å ta av lokket bak lykta så ser du. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2017 Lett å komme til. Bare å ta av lokket bak lykta så ser du. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Er ikke min bil, så fikk sedd nå. Skal gå greit det. MEN, vi trodde den hadde D1s, og på lokket står det D3s/D4s. I alle dager ? Hadde kjøpt inn D1s andre gen Philips XV.. De ligner jo litt de der to pæretypene, ser man det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2017 https://www.linkedin.com/pulse/whats-difference-between-xenon-hid-bulb-d1-d2-d3-d4-jack-phang Litt av en jungel, trodde D1 var steingammelt jeg,trodde alle nyere biler var enten 3 eller 4. Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2017 https://www.linkedin.com/pulse/whats-difference-between-xenon-hid-bulb-d1-d2-d3-d4-jack-phang Litt av en jungel, trodde D1 var steingammelt jeg,trodde alle nyere biler var enten 3 eller 4. Sent from my VIE-L09 using Tapatalk What. Det der var nesten forvirrende, men interessant. Tipper D1s og D3s ikke kan brukes om en annen selv de ligner. Har vel egentlig konkludert med at bilen som er registrert sommer 2013 er en 2014 modell og dermed bruker D3s. Sulland er helt latterlig lite villige til å hjelpe folk ! De måtte ta inn bilen for å se. Forsøkte lett å ta løs luken, men det var ikke så fort gjort altså, ingen som har en DIY ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2017 Det står ofte pæretype ett eller annet sted på huset eller glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...