Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer og kjøpe meg ei lite leppe til bilen min, men er usikker på om jeg skal velge den 4 motion leppa, eller GLI leppa.

Noen forslag?

Lurer også på om noen har erfaringer med denne nettbutikken?

http://www.performance-cafe.com/

Takk for evt tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Lars Lysebo her på forumet. Han har begge.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 4motion leppa, men byttet den med en Gli leppe, da jeg synes den er penere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ronny sier.Lars har begge hvis ikke han har solgt 4motion leppa kan du jo kjøpe den feks...Ligger på deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ronny sier.Lars har begge hvis ikke han har solgt 4motion leppa kan du jo kjøpe den feks...Ligger på deler...

HAr snakka med han om denne, men frakta ødelegger litt :)

Har dessuten mer lysst på den GLI leppa, så hvis noen kan si hvor den kan kjøpes og pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr snakka med han om denne, men frakta ødelegger litt :)

Har dessuten mer lysst på den GLI leppa, så hvis noen kan si hvor den kan kjøpes og pris :)

 

Lars kjøpte hos ecstuning.com. Billig og skal visst være et meget bra sted å handle. Anbefaler deg å slenge med det 358x32mm Porsche Kitet med 6 stemplede Cayenne kalippere de har i samme slengen. Rått! :D

 

Her finner du leppen:

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=1.8T&model=Jetta%20IV&submodel=&category=Exterior&subcategory=Body

 

Her finner du bremsene:

 

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=1.8T&model=Jetta%20IV&submodel=&category=Braking&subcategory=ECS%20Stage%205

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så rått ut det der, men tror ikke jeg har råd til slike nei.

Men leppa blir nok handlet derfra. Takk for tips!

EDIT: Den frakta var jommen meg dyr!

Dobbelte av hva leppa koster! 150$ FYDDA : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så rått ut det der, men tror ikke jeg har råd til slike nei.

Men leppa blir nok handlet derfra. Takk for tips!

EDIT: Den frakta var jommen meg dyr!

Dobbelte av hva leppa koster! 150$ FYDDA : eek :

Frakten koster kneskåler : faint : Men det er verdt det : smil : De er veldig OK å handle fra. Fikk mine varer hjem på døra etter 6 dager med UPS. Pakken kan du spore. ECS sender kun med UPS pga forsikringen på varene.

Ronny: Nå er det navi+ installert GLI leppa+øyelokk og nye coilpakker også : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny: Nå er det navi+ installert GLI leppa+øyelokk og nye coilpakker også : smil :

 

Ja men så få se noen bilder da mann! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA, KOM MED BILDER!!!

Blir noe av det samme på meg også, før neste helg... :) Justerbart skal på i dag, og øyelokka jeg har må moddes litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal ha noe annet der som er fra mjøsområdet, så kunne vi samsendt... regner med å bestille før helga...

Greit å kunne spart litt frakt... Send PM

Hvordan funker det med moms og toll og slikt...? Hvem ordner og hvordan? er det en viss sum før dette intreffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal ha noe annet der som er fra mjøsområdet, så kunne vi samsendt... regner med å bestille før helga...

Greit å kunne spart litt frakt... Send PM

Hvordan funker det med moms og toll og slikt...? Hvem ordner og hvordan? er det en viss sum før dette intreffer?

Du bestiller og følger det du blir bedt om, UPS fikser resten.

Skal få tatt noe bedre bilder nå snart..lover :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Sikkert lurt å ringe de før jeg bestiller noe... Men er det slik at det er tollfritt med bildeler intill en viss sum?

Eller er det mulig å få firmaet til å *kremt* skrive den summmen? :rolleye:

Seer liksom ut som om det må bestilles med frakt, så jeg får høre med de magnum folka om hvordan det kan gjøres...

EDIT:Og momsfritt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skaffet meg konto hos magnum, var at noen firmaer sender fraktfritt innen USA, men tar mye betalt for å sende utland. Hos magnum får du en CO/adresse i USA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.