#1 Skrevet Desember 15, 2017 Hei. Er det noen som har en golf 2 gti 16v til salgs? Mvh Chris Andrè Enehaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2017 Har en ABF da, mye bedre motor Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2017 Har en ABF da, mye bedre motor Sent fra min F5321 via Tapatalk Bilde pris og spesifikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2017 Hei Hans, komplett med sving og ledingsnett ?? Kjent tilstand, km, pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2017 Ca 250k Tatt fra fungerende mk3 16v 150hk, med tilhørende girkasse. 6000kr med ny regreim i kasse. Mulig å levere på Østlandet i romjula mot et lite tillegg. Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2017 Ca 250kTatt fra fungerende mk3 16v 150hk, med tilhørende girkasse. 6000kr med ny regreim i kasse. Mulig å levere på Østlandet i romjula mot et lite tillegg. Sent fra min F5321 via Tapatalk hva med ledningsnettet? Regner ikke med det er det samme på mk2 som mk3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2017 TROR at det er plug and play i sen mk2. Eg rensket ned el-nettet når eg bygde den blå Mk2 banebilen sammen med Steinsvik. På den måten kan det "enkelt" monteres i hva som helst. Startsperre fjernes med å bytte ut ecu chip til VW motorsport kopi og får da ca 170hk uten katalysator. Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2017 TROR at det er plug and play i sen mk2.Eg rensket ned el-nettet når eg bygde den blå Mk2 banebilen sammen med Steinsvik. På den måten kan det "enkelt" monteres i hva som helst. Startsperre fjernes med å bytte ut ecu chip til VW motorsport kopi og får da ca 170hk uten katalysator. Sent fra min F5321 via Tapatalk Min er en 85 gti 8v som jeg har planer om å bygge om. Bor også i Bergen. Så hvis den er aktuell må jeg finne ut hvordan den lå. Fraktes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2017 Sunnmøre, Ørsta Mulig eg skal på kurs i Bergen rett over nyttår Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2017 Sunnmøre, ØrstaMulig eg skal på kurs i Bergen rett over nyttår Sent fra min F5321 via Tapatalk så alt av deler følger med slik at den er klar for montering rett over i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2017 Skal tro det ja. Sent fra min F5321 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2017 85 mod har ce1 elnett mens abf fra mk3 er ce2, så det passer ikke sånn umiddelbart. Det enkleste er kanskje å bygge om elnettet i bilen til ce2 som kom på mk2 i 88 eller 89. Da er det mer eller mindre plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...