Vindu går ned av seg selv- A6 Allroad 4B 2004-mod

Anbefalte innlegg

Venstre vindu bak går av og til ned av deg selv når tenning skrus på. Noen med forslag til feilsøk og fiks?

Er det et rele eller en comfortmodul som styrer vinduene og hvor er plassering?

Noen med samme feil som har kommet av kortslutning i kabler til førerdør evt aktuell dør?

Kan en av bryterne være defekt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

comfortmodulen ligger i gulvet rett foran førersete. skal du bytte denne må du finne en med eksakt likt delenr da det er mange forskjellige.

 

Jeg har vært borti at denne har vært full av vann, ledninger til denne i gulvet har vært røket (ikke lett å se da det er MANGE) også har jeg vært borti dårlig kontakt i stikkene (mange stikk her!) nederst på A-stolpen førerside.

 

Klarte ikke å få til god nok kontakt på en jeg drev med i disse stikkene i A-stolpen så jeg loddet alle sammen. Klipte bort stikkene og loddet. Ble kvitt en del comfort feil da kan man si. Fukt og vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en kjapp jobb å koble av selve bryteren iallefall? Evt kryssbytte høyre venstre? :-)

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren på førerdør som deaktiverer bryterne på bakdørene gjør at vinduet ikke går ned av deg sel. Saken er dermed midlertidig løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.