Kjøpsråd Transporter 2,5tdi syncro 2005-mod og nyere?

Anbefalte innlegg

Hva er de vanlige feilene på bilen og spesielt motor og drivverk? Ser jo at disse tidvis er billigere enn 2003 mod og eldre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å styre klar har en sånn selv... På min er det en kraftig skjelving under pådrag som eg ikke finner ut av bilen er ikke kjørbar. Har hatt den snart ett år kjørt 20km med den.. Drittlei hele bilen men har funnet ut eg bare må bite i det sure eple å få den fikset. Problemer med Haldex og den driver kun fremme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyere en 2010 med 2,0 140hk manuell er nokså trygge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for guds skyld hold deg unna 2.5 pd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del, så har 2007 4motion gått smertefritt 60000, må ha nye foringer på bærearmer foran. Skiftet vannpumpe, linkarmer og bremseklosser frem til nå...

Ja, og svinghjulet kakkler fælt nå, etter mye gigant-tilhenger kjøring!

Webastoen ga seg ifjor, ved rundt 250k

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt bingo de bilene der. Jeg kjøpte en som hadde gått 97000km. På 110 måtte jeg bytte motor, da skjedde ALT som kunne skje med motoren. Etter det, så gikk den fint i flere år og 60 000km. Kun skifta olje. Webasto ga seg rundt 150 000km, og ellers så spiser de forstillingsdeler, hvertfall med store hjul. Rust er jo også et problem. Solgte til fordel for firmabil. Hadde det ikke vært for det hadde jeg hatt den enda. For de er veldig gode å kjøre. Og en 2.5tdi med chip orker endel, fin å dra med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får lete etter en T4 med den skuddsikre femmer'n da og heller vente litt til 2010 modellene faller mer i pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke lett det der. leter etter det samme selv

 

temmelig langt mellom en t4 4x4 som ikke er rustet ihjel til en vettug pris.

 

når det gjelder de nye fra 2010 syns jeg ikke de er noe som helst bedre å kjøre, støyer mye fra dekk (selv med conti)

og holdbarheten er vel så som så på dem. skiftet nettopp slavesylinder, sitter inni clutch huset så kassa må ut på en som nettopp hadde passert 80.000km / 2014 modell. 2,0 140hk i en sånn en går heller ikke bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.