Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig å få lest gatebil bladet :nana: , Og har bare en ting og si, Gromt gromt gromt :glad:

Bare lese og : popcorn

Dette blir nokk norges beste bilblad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra! Ikke bare spoilernytt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å få lest gatebil bladet :nana: , Og har bare en ting og si, Gromt gromt gromt :glad:

Bare lese og : popcorn

Dette blir nokk norges beste bilblad

Har ikke dette vært til salgs en stund allerede? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke det samme bladet, Jarle.

Det som har vært ei stund, er samleblad av "ukens gatebil" som har gått i motorbørsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut - max power bladet ble jeg nesten litt skuffet av - men skal gi det et forsøk og to til ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Abbonnentene får det innen helga, og det er i butikkhyllene mandag.

Veldig spent på å høre folks reaksjoner :)

A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A

Fikk jo skumma gjennom det igår og ble ikke særlig imponert.

Nå er ikke jeg akkurat målgruppa da som heller leser Hot Rodding og PerformanceVW.

Men har da fått finlest litt til idag og bladet er faktisk ikke værst.

Hvis du liker fart, spenning og damer (med og uten bil) så er dette blekka for deg.

Men jeg hadde sikkert kjøpt det da det koster bare 49,- og inkluderer en ganske bra DVD : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva skal man si..

Mer "BIL"-blad enn Max-power, litt rotete satt opp, men det geniale med det er at det duger som lektyre flere ganger... Du finner hele tiden noe nytt som man ikke har lest før... :P

Mye bra nå, og gleder meg å se neste utgave... Den blir sikkert enda bedre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med det babes opplegget! Kan ikke man heller slenge inn en bil reportasje til! Jeg leser stort sett hver eneste utgave av EVO magazine. Et helt fantastisk bilblad. Abonerer også på Go Mini som er et New Mini blad. Ingen babes der heller, bare velskrevne reportasjer. Dette er så jævli fjortis at jeg blir flau når jeg går i butikken å kjøper et slikt blad!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med det babes opplegget! Kan ikke man heller slenge inn en bil reportasje til! Jeg leser stort sett hver eneste utgave av EVO magazine. Et helt fantastisk bilblad. Abonerer også på Go Mini som er et New Mini blad. Ingen babes der heller, bare velskrevne reportasjer. Dette er så jævli fjortis at jeg blir flau når jeg går i butikken å kjøper et slikt blad!

Har vel egentlig med at gatebiler og damer at vi karer nå liker dette da.

selv hadde jeg ikke likt og hatt ei dame til og ta vekk oppmerksomheten på bilen min men, men hadde jo ikke gjordt seg med meg på bilde heller. he he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jeg se så mye babes kjøper jeg heller et "grisete" herremagasin.. Føler det blir litt som å skjule sine ønsker om å se på damer bak en bilinteresse! Akkurat som da jeg var liten og kjøpte Topp eller OKEI for å se på Samantha Fox :o

Men for all del! Jeg leste jo det ikke så nøye (teksten altså, damene fikk jeg sett nøyere på!) Neste gang det leses skal jeg i hvertfall fokusere på teksten!

Men for meg er det bare et blad som gjelder og det er PerformanceVW! Sikkert mest pga at jeg ikke skjønner tysk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A

Hvordan får man til abonnere på dette nå før det kommer ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden folk har fått det i posten i dag legger jeg ut forsiden igjend.

satser på at folk ikke har noe i mot det denne gangen he he he

gatebil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For vel kjøpe en ex. og se hva jeg syntes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man til abonnere på dette nå før det kommer ut?
abo.gatebil@shf.no

Tlf 21301360 kl 8.30-15.30

For sent aa faa med forste nummer i nytt abbonnement naa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg Gatebil Magazine :jegtarn:. Så når har jeg krypi ned i kjellern med Cola og sprømix: popcorn og satt på tv for å få musikk.

Og ettersom at vår egen Arild sa, så gleda han seg til å få høre va massene syntes om bladet. Nå har jeg lest ca 10 sider, å blad litt fram og tilbake, så her kommer mitt første inntrykk. (avsluttende inntrykk kommer senere).

Kan begynne med det som ikke jeg vill ha i noen andre nr fremover: utvist :: Hva i H.....e gjør penis ring, viberator, sex terninger og party doll i et bilblad:fy: Finnes ingen gode grunner som forklarer dette

Så var det repotasjene fra treffa, masse kule bil blinkskudd. Men skal dere ha med så mange bilder prøv å vie repotasjen litt større plass. Og det er helt greit med stemmings rapport (kult å høre hva folket mener), men gi disse egene sider. Ellers kommer vi til det store diskusjons temaet, damer i bilblader. For min del gjør det ingenting, men alt med måte. Greit med de som er gatebil babes og bileier. Men gi nå f i å ha med Jordan og slike damer som ikke har noe der å gjøre. Blir litt for voldsomt med dame på hver eneste side.

Så var det bil bildene, regner med at Arild har en finger med i spillet der. Jeg kunne tenke meg nær bilder av en "teknisk vinkling". Understell, driv verk, motor og lignendes, liker tekniske løsninger (regner med at noe av målgruppen til gatebil er de gutta, uten de hadde jo gatebil ikke eksistert). I stedet fo hu dama som henger over bilen å peiler olje og gnukker seg rundt. Pupper å lår skygger for bilen: oops :

Ellers virker det som rykte børsen er "G gjengen" :grouphug: sin egen inter humor, jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye av de som dater hvem og er single: oppgitt. (sikkert andre som gjør det).

Noe mer om første inntrykket er det vel ikke å si annet en at, dere slipper nå tittelen spoiler nytt, men kan få cupido light. Må si dere har et bedere utgangs punkt, en det jeg vil kalle deres konkurrent, som heller for så ikke lenge siden kom med sin første utgivelse.

En pluss skal dere få for xperts (håper sp blir seriøse utover). Men gleder meg til å se hva dette kan utvikle seg til utover. Resten skal dere få høre når jeg har tatt blekka i nærmere øyesyn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det bil bildene, regner med at Arild har en finger med i spillet der
Kid-A, that's me :cool:

Takk for konstruktiv kritikk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk litt sjokk når jeg så den rotete layouten ved første øyekast, når jeg sveipa over bildeteksene og overskriftene fikk jeg litt max power følelse. (ikke positivt). Men nå har jeg endelig fått lest gjennom litt bedre. Ble positivt overrasket når det gjelder tekstingen. Bra skrevet og mye kul humor. Etter å ha blitt litt mer kjent med bladet virket ikke layouten så rotete heller. Mange kule reportasjer og tøffe innslag. Respect til Arild for kule bilder! prisen var ikke noe å si på. Men personlig ville jeg hatt litt ryddigere sider og mindre fjas fra glenn rodney, selv om han har en hel del gullkorn innimellom. Alt i alt et tøft blad for de som akkurat har fått lappen, eller ikke bryr seg så mye om tekniske ting.

Edit: Tror jeg hadde digga dette bladet villt for 6 år siden når jeg sladda rundt gatehjørnene med den blodharry 240'n jeg hadde som førstebil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det virker bra jeg så lenge de klarer å holde i gang ett par skikkelige litt mer dyptgående reportasjer i hvert nummer.. En spennende bil som det står litt skikkelig om er grunn nok til å kjøpe iofs.

"rotet" synes jeg egentlig er litt greit, for det er alltid noe nytt å lese/se på. Ihvertfall så lenge det er ryddige ting inni der også, som man kan lese først, og som får meg til å kjøpe bladet i utgangspunktet :)

Norske biler (og damer, ettersom det hører med til "Gatebil") er en fordel, mye mer interessant enn det som befinner seg en båttur unna. Finnes så mange andre blader å lese om de i :)

Nå skal jeg se film :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg Gatebil Magazine :jegtarn:. Så når har jeg krypi ned i kjellern med Cola og sprømix: popcorn og satt på tv for å få musikk.

Og ettersom at vår egen Arild sa, så gleda han seg til å få høre va massene syntes om bladet. Nå har jeg lest ca 10 sider, å blad litt fram og tilbake, så her kommer mitt første inntrykk. (avsluttende inntrykk kommer senere).

Kan begynne med det som ikke jeg vill ha i noen andre nr fremover: utvist :: Hva i H.....e gjør penis ring, viberator, sex terninger og party doll i et bilblad:fy: Finnes ingen gode grunner som forklarer dette

Så var det repotasjene fra treffa, masse kule bil blinkskudd. Men skal dere ha med så mange bilder prøv å vie repotasjen litt større plass. Og det er helt greit med stemmings rapport (kult å høre hva folket mener), men gi disse egene sider. Ellers kommer vi til det store diskusjons temaet, damer i bilblader. For min del gjør det ingenting, men alt med måte. Greit med de som er gatebil babes og bileier. Men gi nå f i å ha med Jordan og slike damer som ikke har noe der å gjøre. Blir litt for voldsomt med dame på hver eneste side.

Så var det bil bildene, regner med at Arild har en finger med i spillet der. Jeg kunne tenke meg nær bilder av en "teknisk vinkling". Understell, driv verk, motor og lignendes, liker tekniske løsninger (regner med at noe av målgruppen til gatebil er de gutta, uten de hadde jo gatebil ikke eksistert). I stedet fo hu dama som henger over bilen å peiler olje og gnukker seg rundt. Pupper å lår skygger for bilen: oops :

Ellers virker det som rykte børsen er "G gjengen" :grouphug: sin egen inter humor, jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye av de som dater hvem og er single: oppgitt. (sikkert andre som gjør det).

Noe mer om første inntrykket er det vel ikke å si annet en at, dere slipper nå tittelen spoiler nytt, men kan få cupido light. Må si dere har et bedere utgangs punkt, en det jeg vil kalle deres konkurrent, som heller for så ikke lenge siden kom med sin første utgivelse.

En pluss skal dere få for xperts (håper sp blir seriøse utover). Men gleder meg til å se hva dette kan utvikle seg til utover. Resten skal dere få høre når jeg har tatt blekka i nærmere øyesyn

Det meste av dette må jeg si meg SVÆRT enig! Har helt klart tro på at gatebil bladet har ett marked, må bare foreta enkle justeringer til neste gang! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ganske enkelt at det var alldeles glimrende ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff det var klart og tydlig at dette var et produkt solgt av SE og HØR (lay-out) Jeg fikk ellers klare flashbacks til Golf Xtreem magazine (for de som husker det fra 90tallet) Dette var rotete og uoversiktlig, slutt med dette TOPP layouten. Innholdet er der, bare umulig å få god oversikt.

Jeg må si meg enig med Tor Semming Mikkelsen når det gjald damer og biler i samme bilde. Jeg kan ikke si jeg så et helt bilde av f.eks Honda NSXen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes blader fremstår VELDIG rotete, masse bilder og tullete og harry skrevet tekster i alle rettninger, greit at det er med litt damer men jeg syntes "bilene" blir borte i alt dette damegreiene,

Ikke missforstå meg for jeg synes bladet var greit til å være første nummer, men må bare si hva jeg syntes om det, venner meg sikkert til det ettervært? men mitt råd må våre å la bilene komme bedre frem og legge dissa halvfine damen litt på siden. Det er jo bil som er innteressen her eller??: klø :

Klarer dere å lage et blad som ligger mellom BILSPORT og dette bladet så har dere en VINNER!:glad:

LYkke til videre!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.