#1 Skrevet Desember 18, 2017 Bilen har brukt litt kjølevæske over tid, og jeg har ikke sett noen lekkasjer før i går. Da ligger det altså i gulvet i fotbrønnen på passasjersiden fremme. What to do ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2017 (endret) Mest sannsynlig lekk varmeregister. Mye jobb å bytte, så vær 100% sikker på at det er kjølevæske som er på dørken før du tar steget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2017 Det er rødt, småoljete, og lukter kjølevæske [emoji15] Noen som kan fortelle mer om hva dette vil si ? Er på trappene om å selge denne bilen, for liten med tre bilstoler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2017 Hei, om det er varmeregisteret til varmeapparatet som lekker så tror jeg du har en stor jobb fremfor deg. Dashbordet må ut for å komme til. Fant lite videoer av dette men flere som beskriver den jobben som veldig mye jobb. Lokalisert lekkasjen før du starter demontering. Ikke uvanlig med tett drenering under ruten som også kan vi vann inn men ikke rød kjøleveske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2017 Mye jobb ja, ut med dashbord. Har du kjølevæske inni bilen så er det ikke så mange andre steder det kan komme fra. Har helt nytt varmeregister til slik bil liggende hvis du er int, send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2017 Sikker på at dashen må ut? https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/2005-a6-3-2-heater-core-leak-replacement-help-2856607/page2/ Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2017 Mye jobb ja, ut med dashbord. Har du kjølevæske inni bilen så er det ikke så mange andre steder det kan komme fra. Har helt nytt varmeregister til slik bil liggende hvis du er int, send PM Tilbake i mine mekanikertider så skiftet jeg et slik og da var det ingen dash ut. Mener å huske jeg sneik det ut på førersiden? Kan huske feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2017 Får skiftet register på denne uten å ta ut dashen ja:) Drar den ut på førersiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2017 Sjekk slangetilkoblinger på register først, jeg tok løs alt og fant underveis ut at klemma satt dårlig og registeret var potte tett.. Gammel C4, så det var kanskje på tide uansett, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...