Sentrallås, vindusheis og komfortlys problemer. 98' A3

Anbefalte innlegg

Har litt elektriske problemer i min 98 mod A3 (3 dørs) som har vart ganske lenge nå.

 

Det startet med at sentrallåsen sluttet å virke. Så kuttet de elektriske vinduene ut. og til slutt sluttet kupelyset å skru seg på når jeg åpner dørene. (lyset fungerer når jeg skrur de på manuelt). Bryteren i dørkarmen vet jeg og fungerer, for dioden til defa alarmen reagerer når jeg åpner dørene.

 

De elektriske vinduene har plutselig begynt å virke innimellom. når de fungerer er det også lys i bryter til vindu. Men om jeg da trykker på bryter for sentrallås inne i bilen, slukker lysene i bryter til vinduene og hev/senk kutter da ut. Hender de kommer tilbake etter noen sekunder. (normal sentrallås aktiv tid).

 

Har søkt en del, men klarer ikke finne ut av dette. Mistenker jo noe fukt/kortslutningsproblem ett eller annet sted. Har sett at Passat ofte har lignende problemer og at det da er en comfort enhet som styrer disse tre tingene og som er utsatt for fuktighet. Men klarer ikke finne noe lignende på Audi.

 

Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.