#1 Skrevet Juni 29, 2005 Skal montere formsydde setetrekk i bilen min, og må dermed trolig ha ut setene for å få dette ordentlig. Kan jeg da risikere å utløse airbag i setet, eller vil den aldri utløses så lenge ikke tenningen er på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 ta av batteri polen, før du napper ut den ledningen som går i setet ditt. er vel tipset jeg har for å ungå å sprenge den, noe som er veldig kjedelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 En annen ting, ikke slå på tenningen med setet ledningen ute, da får du lagret feil i feilminnet på Airbag'en som tilsier ett midlertidig brudd, i ledningen, noe som i og for seg er helt rett, men helt feil. Bare å nullstille på Møller/vag-com, men kjedelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 Jeg ville også ventet 10-15 minutter mellom frakobling av batteri og frakobling ved stol. Og pass på å ikke være statisk elektrisk. Sånn er det ihvertfall med ratt-airbag, og da er det vel samme sak på andre airbager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...