#1 Skrevet Juni 29, 2005 Gjett hvem som fikk skiltplate i dag, og fant ut at den bare passer til NY-typen skilt, og ikke gamletypen som jeg har... Hvordan kunne jeg vite det? Det står ingenting om det i shop'en! -I allefall, finnes det til gamlesorten skilt eller? mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 nei, det finnes ikke gamle typen lengere. du kan bestille nye skilt så da passer de 100%, ellers så går det fint å bruke de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2005 Ok. Kan bare bestille nye skilt altså -Hvor?, pris på de da? mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2005 Ok. Kan bare bestille nye skilt altså -Hvor?, pris på de da? mvh Kristian Nye typen skilt fås hos biltilsynet for ca 400kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2005 Har akkurat vært på biltilsynet og hentet nye skilt. Stakk bare innom og bestilte nye ( og bet 430.-) Hentet nye dagen etter ( samtidig leverte de gamle. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2005 216,- pr. skilt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har da fått gammel typen skilt plate fra mitt lokallag jeg.. Så burde vel finnes.. Man må lage hull i de selv.. Vanlig skiltplate.. De nye bare setter man skiltet inne liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2005 Det er da ingen problem å bruke nye typen skiltplate til gamle typen skilt. Jeg har det foran på min bil og ser helt prima ut! Jeg vil heller ikke ha nye typen skilt på bilen, jeg syns de gamle ser bedre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...