#1 Skrevet Desember 26, 2017 (endret) Hei. Jeg har for salg en komplett RS6 C5 4.2 biturbo motor. Jeg kjøpte en motor fordi jeg skulle bygge om min S6 C5 til RS6,men jeg endte opp med å kjøpe en RS6 istedenfor. Har byttet motor og girkasse i RS6'n og selger derfor motor og girkasse. Motor er helt i orden og ble brukt fram til lillejulaften 2017. Jeg har alt komplett, motor komplett,intercoolere,ic rør og silikon slanger , ECU og ledningsnett til motor. Komplette katalysatorer med alle fire lamda sonder montert. Carbon luftfilterbox og carbon motordeksel som det står biturbo på. Oljekjøler, rør til oljekjøler av girkasse olje,kjølerør til servo olje. Ekspansjonstank. Alt sammen. Orginale turboer som begge fungerer. Motor har ny regreim. Converter er ok. Dette selges komplett for 50 000kr. En unik mulighet. Da jeg leita etter denne motoren fant jeg ut at det er umulig og oppdrive en komplett motor. De blir strippa helt ned før salg. Jeg har også en rs6 girkasse for salg."GAG" Denne girer perfekt,men den vibrerer ved pådrag i 1.2 og 3 gir. Jeg mistenker diffen i kassa. Denne selges for 7000kr eller bud Har også orginal ECU til RS6 girkasse . Denne skal jeg ha 4000kr for. Eller alt komplett(motor og girkasse og begge ecu) for 60 000kr . Jeg har også papirer på motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2017 Er ikke dette motoren som sto i RS6'n? Den du nylig tok ut, til fordel for den motoren du bygde opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2017 Jo det er den. Motoren fungerer helt fint, det er kassa som det er problemer med, den har en vibrasjon ved pådrag. Jeg valgte å bytte motor også da jeg hadde ferdig satt sammen motor og girkasse med nye turboer og alt komplett , Det var raskere og bare bytte over enn og plukke fra hverandre motor og girkasse på begge to for så å bytte bare girkassen. Men som sagt. Motor er feilfri. Den har også ny regreim og vannpumpe nå nylig, oktober i 2017. Og en ny kjedestrammer på venstre side . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2017 Perfekt for å sette opp med manuell kasse, har prata med en kar som bygde om en Rs6 med en 2,5 TDI Manuel kasse . Var visst helt sykt rått! Vet også om en 80' med Rs6 motor!! Så her er det muligheter😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2018 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...