#1 Skrevet Juni 29, 2005 Skal senke bilen min, og i dag passer det perfekt, VISS de siste delene som skulle komme i posten fra Autospar, virkelig kommer i dag. Så har noen en garasje med betong gulv som jeg kunne lånt i 3-4 timer today? er snakk om sånn ca fra 17.30 og utover. Finnes det ett par bukker i garsjen så er det bare ett pluss. Send meg en sms på 957 92 600 eller legg igjen ett lite pip her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 Pakken var selfølgelig forsinket, og ligger på omsorteringssentralen, regner med å få den utlevert i morgen. Så da vil jeg gjerne etterlyse en garasje til TORSDAG den 30/6! er så tungvindt å stresse rundt på grusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 Ingen som har noe? delene er Ankommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 Da var løftebukk skaffet, håper jeg bare kommer meg ned traktorveien etter at bilen er senka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...