Golf 3 cab - el vindu problem

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en golf 3 cab med el vinduer som ikke virker. Først var vinduet på passasjerdøra slik at den noen ganger virket og andre ganger ikke. Så ble det det samme med vinduet bak på passasjersiden. Nå virker ingen.

 

Tips til hva/hvor jeg skal begynne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelbrudd i overgang fra døra til a-stolpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket de også, men finner ikke noe. Har prøvd å røre på ledningene og trykke på bryter samtidig, men ingen reaksjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren?

 

(Kuriosa: Fra hovedbryteren kan man styre at vinduene bak ikke kan åpnes fra baksetet, som en barnesikring. Men det er jo ingen vindusheisbrytere bak..... Om jeg husker rett....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å trykke på bryteren til vinduet på passasjerdøra mens jeg flytter på ledningene som går inn i døra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg ville sjekka er vel releet..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sitter det? I sikringsboksen? Nr har det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på nr,men du har en grønn 30A metall sikring,sånn termo sikring på toppen oppe til høyre i sikringsboksen.. mente den satt i ett relé? Ellers er vel sikringen samme som ryggelysa.. mener vinduene slutta å gå når sikringen til ryggelyset røyk på en ‘96 gti jeg feilsøkte på engang.. er alt Ok der,så sjekk ledningene i dør åpningene nøye,som nevnt de kan knekke ganske hår fint.. evt mål på stikka inni døra å se om regulatoren får strøm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.