ABS-sensor S4(C4) vs ABS-sensor A200 20V

Anbefalte innlegg

Jeg har klemt istykker ABS-sensor til S4 (C4) front. Hvordan? ... Jeg er amatør! : haha :

Har fått tilbud om å kjøpe en brukt sensor fra 200 20V.

I følge Møller TRH, er det forskjellig delenummer på sensorene.

Er det noen her på forumet som har erfaring med sensor fra 200 20V montert på en S4?

 

Takker for gode svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har mulighet for å få diameteren og lengden på denne sensoren er det en fordel. Om den har de samme målene som den du trenger er det bare å kjøpe den. Ofte er det bare forskjell på kabellengder og evt pluggen i enden som utgjør forskjellen på delenummeret. Og da klipper man bare av ledning og skjøter med ledningen fra den gamle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg VET at de "ser" like ut. Det sitter fjærbein med "UFO" på begge modeller. I tillegg "ser" sensoren lik ut på alle C4-modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ingen problem. Men som sagt må du kanskje fikse litt på kabelen da de forskjellig delenummerene har forskjellig kabellengde opp til pluggen.

Hvis du får tak i en sensor fra bakhjulene pleier de å ha lengere kabel enn de foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.