Lokallagstreff - Dolly Oasen - 4.jan 19:00

Anbefalte innlegg

Hei og godt nytt år alle sammen :)

 

Da er det dags igjen, me treffes denna gang, som sist på Dolly Dimples Oasen kl 19:00 førstkommande torsdag : rock : Bord e reservert :)

 

Tar med skiltplater og klister hvis noen trenge :D

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber ettermiddag på Stord, men får trolig gå tidligt. Sender en melding når jeg er i farten, så ser vi om jeg rekker det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir til at eg må jobbe te 1900, så eg får ikkje henta skiltplater før treff... Hvis noen trenge, så kan me fikse ittepå :) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for denne gang folkens :D Alltid lika kjekt !

 

Glemte heilt ut ein ting eg ville spør folk om... Kaasa lure på om me ikkje kan treffes på fredagene heller, så eg tenkte eg sko hørra med resten om ka de evt syns om det.

 

For min egen del så tenke eg gjerna at folk drive med andre ting på fredagskveldene, men dokker kan gjerna dela meiningå deres om det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje gått an å prøvd noen fredager for å se hvordan responsen og oppmøtet blir da . Hvis det blir en fiasko så er det bare til å flytte møtedagen tilbake til utgangspunktet . For min del så blir det vanskelig uansett hvilken dag det blir siden dagene etter jobb går med til å kjøre rundt på treninger med minstemann :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del kan vi godt prøve dette :D som leif inge sier er det bare å flytte tilbake om det skulle bli fiasko :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere meninger rundt det? Kan evt flytte klokkeslettet så det blir 1 time tidligere? F.eks kl 18:00 på fredagene ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdagen er egentlig en fin dag. Er som du sier, folk har kanskje andre planer på fredagen. Men, enig med Leif Inge jeg også. Kan prøve en periode og heller flytte tilbake om det ikke skulle fungere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.