#1 Skrevet Januar 2, 2018 Hvor vasker dere bilene deres? Er på besøk hos svigers og bilen trenger en vask☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2018 På den nye Shell på bavariasletta har de god selv vask. Med varmt vann og helt nytt anlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2018 Eller evt Shell Karmsundgata, der er det også nytt anlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2018 Er det mulig å få vann i bøtte og vaske med svamp ? Skal på jobb igjen i Haugesund i noen mnd. og fant ikke noen plass jeg kunne vaske ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2018 Det har eg enda ikkje fonne, har egen vaskebøtta med meg avogtil Svinge innom lokallagstreff igjen da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2018 Det har eg enda ikkje fonne, har egen vaskebøtta med meg avogtil Svinge innom lokallagstreff igjen da ? Selvfølgelig [emoji2] Sent fra min LG-K420 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...