#1 Skrevet Januar 3, 2018 (endret) Hei, Er på utkikk etter ny bil i vår, og ser etter første gen Audi RS5 4,2 quattro. I sommer lå det ute veldig mange av denne typen for salgs, men nå de siste månedene har det vært færre - og få som har fristet. Virker å være noe trege å selge da de fleste annonsene går ut på tid, så kanskje det er noen her som har - eller vet om noen - som ønsker å selge? Må være fint utstyrt og rett km-stand, men alt av interesse. Lokasjon ingen problem. Bilde for oppmerksomhet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2018 Står det ikke en pen en nede i Mathopen, eller er den solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2018 Står det ikke en pen en nede i Mathopen, eller er den solgt? Ingenting på Finn.no ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2018 Den lå leenge på Finn, men du kan prøve å høre med han? Geir Helgesen han het da? Samme person som har et knippe andre godsaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2018 Den ble solgt mener jeg, ligger en detailer-tråd om den på Detailers Club. Var både mose og mugg på den om jeg ikke husker feil, har vel for det meste stått til lagring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2018 Pettersen tok vel en svart en i innbytte, er den solgt igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2018 Har vært en og annen ute, men kan telles på en hånd de siste 3mnd. Slike type biler (RS, Porsche etc) er vel typisk å bli lagt ut når sommeren nærmer seg. Pettersen skal alltid ha 50k over markedspris for bilene sine om man ikke har innbyttebil dessverre. Svart er heller ikke førstevalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2018 Har fått ett par tips, men da har biler gått relativt langt. Interessert i biler med kmstand på 60-80k Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2018 En jeg jobber med ska sella en RS5... svart desverre. Kan gi deg kontakt info om det er intresant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2018 En jeg jobber med ska sella en RS5... svart desverre. Kan gi deg kontakt info om det er intresant...�� Takk Roger. Det spørs helt på totalpakka Men send gjerne navn/epost på PM, så kan jeg høre hva det er for noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...