#1 Skrevet Januar 4, 2018 Hei. Ser her er to VW-Audi forhandlere/verksted i Oslo, noen som har noen formeninger eller erfaringer for den ene mot den andre? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2018 Bare erfaring med Erik Arnesen men veldig fornøyd med dem. Kom til nyvasket bil sist jeg brukte dem Men er møller på Kalbakken og Ryen og blant annet. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2018 Møller bil oslo vest har jeg vært hos et par ganger, hovedsaklig delelageret, vært hjelpsomme og hyggelige de gangene jeg har vært innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2018 Har kjøpt 2 bruktbiler på Erik Arnesen Bryn. Tatt servicer der og fått fikset opp i garantigreier på passaten jeg hadde. Som regel ikke trengt å krangle noe i det hele tatt. Også fått lånebil når passaten var innom der på garanti. Anbefaler å dra dit om det er noe man trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2018 har gjort garantireparasjon på Erik Arnesen Bryn og var veldig fornøyd med bahandling av saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...