Anbefalte innlegg

Hei og Godt Nyttår til alle.

Har en A6 Allroad 2014 modell hvor speilene lukkes og åpnes ved start og stopp av bilen. Men nå har speilet på høyre side begynt å tulle og åpner bare av og til når bilen startes. De gangene det ikke åpner. Så lukker og åpner jeg det med manuelt og da kommer det uten problem. Noen som har vært borti dette ?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel garanti dette? Norsksolgt?

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilene har ikke vert fryst fast da å ødelagt ett tannhjul eller lignende når de felte ut?

Jeg pleier alltid å slå av auto innfeling av speil i vinterhalvåret ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrudd av dette selv. Makan til irriterende. Og skummelt om vinteren. Med is og snø

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilene har ikke vert fryst fast da å ødelagt ett tannhjul eller lignende når de felte ut?

Jeg pleier alltid å slå av auto innfeling av speil i vinterhalvåret ;)

Ble sikkert forklart litt feil. Men de fungere helt fint ut og inn på knappene. Det er auto innfelling som svikter. Men det er bare av og til. Noen ganger går det helt fint mens andre ganger starter det å kjører men så stopper det nesten med en gang. Kan det være for mye motstand ?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.