Anbefalte innlegg

Har ett sett med OEM pluggledninger til 3B motor som gis bort. Brukt en gang i verden på min tidligere S2. Lagret tørt og kaldt så det er tilnærmet ny tilstand. Bør hentes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett med OEM pluggledninger til 3B motor som gis bort. Brukt en gang i verden på min tidligere S2. Lagret tørt og kaldt så det er tilnærmet ny tilstand. Bør hentes.

 

Halaisen Lars...

 

Jeg tar gjerne imot pluggledningene dine vis du kan holde de på husete til neste gang vi treffes, jeg har jo S2'n som nå har tatt veien fra banebil til "tante Sigrun modus" så da er OEM deler ting som får det til å glinse i øynene og klump i halsen. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett med OEM pluggledninger til 3B motor som gis bort. Brukt en gang i verden på min tidligere S2. Lagret tørt og kaldt så det er tilnærmet ny tilstand. Bør hentes.
Hei. Jeg tar de gjerne, jeg antar de hører til bilen min[emoji28]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg tar de gjerne, jeg antar de hører til bilen min[emoji28]

S2’n ble mye mer lettstartet med de Magnecore pluggledningene som står på nå, så ville definitivt ikke bytta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halaisen Lars...

 

Jeg tar gjerne imot pluggledningene dine vis du kan holde de på husete til neste gang vi treffes, jeg har jo S2'n som nå har tatt veien fra banebil til "tante Sigrun modus" så da er OEM deler ting som får det til å glinse i øynene og klump i halsen. : haha :

Den er god! Bare minn meg på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2’n ble mye mer lettstartet med de Magnecore pluggledningene som står på nå, så ville definitivt ikke bytta!
Skal ikke bruke de på nåværende oppsett uansett, men samler in litt OEM deler til bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god! Bare minn meg på det ;)

 

Flott!

 

Jeg skal prøve å huske på det, vi får vel se om vi ikke får kjøpt noe over fjellet så det blir en tur...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.