#1 Skrevet Januar 7, 2018 (endret) Har dynamisk lysassistent på Tiguanen med sektorvis nedblending, som har sluttet å virke. Den veksler mellom nær og fjernlys når jeg møter biler, men ingen dynamikk. Såvidt jeg vet kan ikke dette deaktiveres, så det må være noe galt? Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2018 Gjelder det åsså med nyvasket bil? Typisk på vinter at sånn teknikk ikke virker helt 100 da møkk dekker for sensorer så dem ikke får gjort jobben sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2018 Sensoren / kameraet er bak speilet og pusserne holder det rent. Og automatisk fullt/dim funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2018 Hmmm [emoji848][emoji848][emoji848] Kan du ha klart å smutse det til ved justering av speil kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2018 Nei, kameraet ligger godt skjermet. Har mer tro på at DLA'en er "fjernet" i SW, enn at det er noe som er i stykker? Har fått time til diagnose. Hentet ut bilen 9 jan 2013. I dag er det 8 jan 2018. Styggnærme 5 år.....Så da bør det være garanti (selv om den ble reg'et helt i begynnelsen av 2013?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2018 Etter å ha rotet litt i menyene, under assistenter, ikke under lys, så fant jeg ut at DLAen var deaktivert. Så da var det lett å fikse..... Uklart hvordan dette har skjedd, kan være pga en SW oppdatering kanskje. Symbolet med A og lys var der både før og etter, så det indikerer tydeligvis både nærlysassistent og DLA. Flaut. Men godt at jeg og ikke verkstedet fant løsningen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2018 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...