#1 Skrevet Januar 7, 2018 Bilen er en 2013 A6 som står parkert en mnd on gangen på flyplassen når jeg er å jobber. Hver gang jeg kommer hjem finnes der nye kondens inne i lyktene. Matrix. Går ikke bort av seg selv heller. Howto? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2018 Har hatt kondens i mer eller mindre grad på samtlige av mine biler, hurtige temperatur forskjeller som gjør dette. Møller bytter på garanti om det er så mye at det blir dråper av det. Du kan jo sjekke utlufting. Forøvrig er dette vanlig LED, ikke Matrix - det kom på A6 i 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2018 Hørte Audi designet disse med utlufting pga led vifta og dette tillater at fuktighet kommer inn. Spess når bilen står lenge... Kanskje jeg må lage litt større utlufting for de. Har alltid kalt de Matrix LED da selgeren kalte de det. Uff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2018 Tørka mine med defa kupe varmer mot lykta utvendig. Ca 25min og tørre igjen. Annen gang tok jeg ut ei pære og fikk blåst med defa kupé varmer inn i lampa. Tørket ganske raskt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...