#1 Skrevet Januar 8, 2018 RS4 20" felger ønskes kjøpt. ET bør være mellom 20-29. Ta gjerne kontakt om du har noen [emoji6] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2018 Ja de er tøffe,men utrolig vanskelig å få tak i. Hvis de ble levert i 20 originalt , var det vel kun på A8 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2018 Disse kom levert på blant annet A5/S5, da i 9x20 ET29 og under navnet 7 Doppelspeichen S-Line. Tipper de ikke er så vanskelige å få tak i, ser dem fra tid til annen på finn. Delenummer 8T0601025L1H7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2018 Ja du har rett, tenkte ikke på A5.. men mulig jeg har vært uheldig å bomma ,men jeg har leita ei beite selv og ikke funnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2018 Ja vanskelig å få taki har jeg skjønt. Men holder øyne åpne [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2018 Nå ligger det ett sett på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...