#1 Skrevet Januar 8, 2018 Hei alle sammen. Ein kjapp liten infomelding. Me tenker å kjøra i gong årets første tirsdagstreff tirsdag 6.februar. Meir info kommer selvfølgelig når da nærme seg. [emoji106] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2018 Byttet fra oddetallsuker til partalsuker no altså? Det passa litt dårlig, endelig fått bytta om på det som hindret meg frå treff i fjor[emoji23] Sent fra min SM-A510F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2018 Byttet fra oddetallsuker til partalsuker no altså? Det passa litt dårlig, endelig fått bytta om på det som hindret meg frå treff i fjor[emoji23] Sent fra min SM-A510F via Tapatalk Å nei.... Så typisk [emoji85] vanskelig å få da til å passa for alle.. Men skal ta da med videre til styremøtet [emoji6][emoji106] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...