Anbefalte innlegg

Hei.

Tok en A4 1.8t i innbytte når jeg solgte caddyen, den har litt problemer.

 

Under normal kjøring kan den plutselig kutte all tenning, og turteller faller ned før tenning kommer tilbake. Den føles og slapp, og føles som den "sperrer" ved normal kjøring.

Det virker som turbo lader lite elle dårlig.

 

 

Det forekommer oftest kutt ved pådrag, og ca 4000 omdreininger. og det gjelder alle sylindre.

 

Jeg har byttet tennmodul uten forbedring, jeg har og inspisert slanger og sett etter lekkasjer.

 

Ved utlesing av feilminnet via obdeleven får jeg ingen feilkoder, men logger jeg live hidden. kan det se ut som det skjer noe justering med bankesensor på sylinder 3 ved kutt.

 

Det pussige er at jeg mister kontakt med bilen via obdelven ved kutt. og må opprette ny kontakt med bilen.

 

Noen synspunkt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt ta å lese av meg vagcom en dag, ikke alt som dukker opp på obdeleven. syns fortsatt det minner veldig om sånn både s4en og a4 en var, men der ga det seg med ny tenningsmodul på a4en og s4 bygde jeg bare om til tfsi med en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.