#1 Skrevet Januar 9, 2018 (endret) Selger noen smådeler ABY innsug ubehandla ,- 1600 solgt.. Og det jeg tror er en org rs2 fanger. Tilstand er jeg usikker på. Dette må jeg se på når jeg har fått den av. Pris kommer også da. en kkk 24-7000 s2 turbo. litt slakke. 700,- SOLGT! 1 stk orginal støtdemper foran til delte fjerben (kun demper) 200,- nås på 96234359 eller pm. EDIT : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2018 Jeg har sendt deg PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2018 Litt slakke, bil det si nok til at den krever en overhaling? Jeg kan nok ta den turboen hvis den er "god nok". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2018 Litt slakke, bil det si nok til at den krever en overhaling? Jeg kan nok ta den turboen hvis den er "god nok". solgt den.. bare ikke hatt tid og oppdatere desvere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2018 Hold meg oppdatert på støtfangeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2018 Trekk kølapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...