#1 Skrevet Januar 11, 2018 Hva er letteste måten? Må det fysisk fjernes eller holder det med program? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2018 Så lenge ventilen beveger seg som den skal er sw enkleste løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2018 Ja er ikke trøbbel med den ennå. Men eg vil være føre var siden bilen har fått Dieselgate oppdatering er det bare ett tidsspørsmål før dn ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2018 Jeg kjøpte en simulator hos tafmet.pl til min 2012 Caddy 1.6 TDI. Det fungerte helt perfekt. Fant den ikke på nettsida i farta, men prøv evt. å sende mail til de. Kosta ca 1200 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2018 Hva gjør denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2018 Den simulerer signalet fra ventilen og tilbake til hjernen, så hjernen tror at egr-ventilen fungerer. I realiteten er ventilen stengt hele tiden. Når jeg tenker meg om kjøpte og monterte jeg også for en bekjent på en Skoda 1.6 TDI. Regner med denne også fungerer fint for jeg har ikke hørt noe annet. Det er ca 1,5 år siden. Man tar av kontakta på egr-ventilen og plugger på denne. Den andre kabelen kobles i mellom LMM og kontakten dens for å hente strøm til simulatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2018 Hvor fåes den kjøpt og er den dyr. Vuderte omprogramering ,men DSG kassene på disse er ratet til 250 nm så er i grenseland org. Tipper den hadde gått bra med 140 hk då Hehe pris hadde du nevnt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2018 Hehe, både pris og hvor jeg har kjøpt står i første innlegget mitt Som nevnt fant jeg ikke til 1.6 på nettsiden i farta, men send mail med motorkoden og hør om han har. Hadde til mange 1.6 før, og han har til mange 2.0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...