#1 Skrevet Januar 15, 2018 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å finne delenr til de fire innvendige dørhåndtakene i svart? Eller om det er noen som selger eller veit om som selger?! Mvh Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2018 mener Jørn Toftelien hadde ett sett til overs. kun rs4 som er levert med disse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2018 (endret) Tror han skulle beholde de. Mener å kanskje huske at jeg har vært i kontakt med han tidligere. Og ja, jeg veit det kun er RS4 som kom med de ^^ Skulle hatt delenr så jeg kunne oppdrevet noen litt lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2018 https://www.ebay.com/itm/Audi-B5-1996-2002-A4-S4-RS4-Piano-Black-or-Satin-Black-Grab-Handles-4/162650463700?hash=item25deb91dd4:g:MxoAAOSwgN5ZpQnY&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2018 Står delenummer under "30" her (foran) og under "30" her (bak). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2018 Takker! Synes det var litt vanskelig å vite hvilken som var riktig men finner det vel ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2018 Vil tro det er de som det står "satin black matt" på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2018 Fikk litt den følelsen selv, så håper det stemmer kan jo evt ta de orginale av og få de lakkert og forsåvidt. Ser de koster relativt mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...