Nye glass til lykter til C5 og flere

Anbefalte innlegg

Bra jobb og bra forskjell!

 

Men, er reflektorene på Evox-R i alu? Mailet nylig med The Retrofit Source og spurte om dette, hvorpå de svarer:

Hi Mads

 

All EvoX-R projectors are PPS plastic. 35w should not present any issues in the next 5 years of use or so.

 

Thanks again!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobb og bra forskjell!

 

Men, er reflektorene på Evox-R i alu? Mailet nylig med The Retrofit Source og spurte om dette, hvorpå de svarer:

Åja, snodig. [emoji848] isåfall voldsomt hard plastikk som lager masse spon når man borrer i di, heh! Metalisk lyd også.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak! Hvordan målte du opp for å få til de to nye hullene, og hadde du noen tanker om hvordan få det i vater? Eller det gir seg vel kanskje selv når du bruker opp igjen det ene? Du har brukt gummiføtter som mellomstykke for å kunne presse linsen helt ned?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak! Hvordan målte du opp for å få til de to nye hullene, og hadde du noen tanker om hvordan få det i vater? Eller det gir seg vel kanskje selv når du bruker opp igjen det ene? Du har brukt gummiføtter som mellomstykke for å kunne presse linsen helt ned?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tok det på øyemål, faktisk [emoji85] la linsa rett med huset den sitter i. Ble nok ikke 100%, men 95 kanskje. Lyset virker ganske bra i vater faktisk. Er skruer som jeg tredde en gummislange utenpå, så det er ikke stumt. Selve fronten på linsa ligger imot huset, helt flatt sånn som den orginale igrunn gjør.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nye glass idag. Ser hvertfall veldig bra ut. Skikkelig kopi med Hella-logo (står ikke Hella, men noe annet) og alle E-merkinger osv.

Bare å hive seg rundt da.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leter etter til min B7, er jeg blind eller finnes det ikke?

Gir meg selv en liten bump her.. Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.