Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på hva denne heter, så derfor denne overskrift.

Saken er at den ikke virker, det er ikke engang lys i den. Så jeg lurte på hva som kan være galt, og evt hvordan man fikser denne. Det er det lille kvadratiske displayet i toppen av instrumenbordet.

 

Og hva gjør denne saken ? : klø : Den har ikke vært i orden siden jeg kjøpte bilen, så syns det hadde vært greit å fikse det.

 

Takker og bukker for all hjelp :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multichecken er et tillegg til varsellampene, og viser symbolet til feilmeldingen i displayet. Det er ikke sikkert at din bil har multicheck, men firkanten er der likevel. Det var slik på den 92 Cabrioen jeg hadde, ingen multicheck der, men firkanten var på plass likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.. :) Joda, det skal være multicheck der. Har en kompis som kan disse bilene inn og ut, men er usikker på hvordan man fikser denne... Kan denne være grunnen til at bilen "lugger" litt ? Og kan det være en motstand el no som er brent så den ikke funker ? Litt hypp på å få dette i orden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.